زندگی زیبای من

وبسایتی شخصی با عنوان دلنوشته هایم و کمک و مشاوره به دانش اموزان و دانشجویان عزیز

زندگی زیبای من

وبسایتی شخصی با عنوان دلنوشته هایم و کمک و مشاوره به دانش اموزان و دانشجویان عزیز

وبسایتی شخصی با عنوان دلنوشته هایم و کمک و مشاوره به دانش اموزان و دانشجویان عزیز

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

به نام خدایی که همین نزدیکی است!

پیمان جهان بین | شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۳۶ ب.ظ

خدایا... بگیر از من هر انچه تورا از من میگیرد ! 

سلامی به گرمی افتاب ! سلام میکنم به تمام بچه های ناب سرزمینم ایران .

نویسنده ای ساده دل، نویسنده ای جوان، نویسنده ای پراز شوق و امید هستم.نفسم عشق و کلامم امید است .اری امید به خداوندگار عالم.

پیمان جهان بین هستم، نمیخواهم خودم را زیاد معرفی کنم چون فکرنمیکنم به کارتان اید . گاهی تند مینویسم و گاهی آرام . حس و حال است دیگر برای حود عالمی دارد.

هدف از ایجاد این سایت نوشتن حرف قلمم ( البته با توجه به الکترونیکی شدن فلم،بهتراست بگویم حرفهای کیبوردم!! ) و البته مشاوره درسی به دانش اموزان کنکور سراسرس و دانش جویان و داوطلبان شرکت در ازمون های بین المللی همچون تافل،ایلتس،تولیمو و ... است. امید است که هرچند کمکی کوچک در راه توسعه فرهنگ و دانش کشور عزیزمان ایران برداریم.منتظر پستهاییمان باشید و مارا (بیزحمت!!) حمایت کنید...نقطه پایان

ما میتوانیم !

یاعلی


  • پیمان جهان بین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">